قهوه ترک لایت

قهوه ترک لایت رست تازه

میزان کافئین : متوسط به کم

ارسال به سراسر ایران

 

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

ضمانت

کیفیت کالا

پرداخت

ایمن و مطمئن

پشتیبانی

24 ساعته

ارسال

همه روزه

۱۰۰۰ تومان۲۷۰۰۰۰ تومان

فروخته شده:2
باقی مانده:8
اینجا امتیاز بده
[کل: ۰ میانگین: ۰]

قهوه ترک لایت یکی از بی نظیر ترین تجربه های است که می توان از نوشیدن یک قهوه جذاب و به یادماندنی بدست آورد. محصولی استثنایی که در هر فنجان آن لحظه ای به یادماندنی را برای شما به رقم میزند .محصول قهوه لایت اسپرسینو ترکیبی از دانه های با کیفیت برتر و روش های دقیق تهیه می باشد. پیشنهاد میکنم که هر صبح با دم کردن و نوشیدن این قهوه ترک ،روز خود را شروع کنید

ویژگی های قهوه ترک لایت

قهوه ترک لایت ما از نظر طعم و بو ،تجربه ای لطیف و منحصر به فردی رابرای عاشقان قهوه به ارمغان می آورد. طعم این قهوه متعادل است و با نت هایی از شکلات تلخ و بادام انتخابی ایده آل برای روز های شماست. به دلیل رست دقیق و استفاده از دانه های با کیفیت و مرغوب ،محیط شما را با عطری ناب و دلنشین همراه می کند.هنگامی که دانه ها برشته و آسیاب می شوند . عطری غنی و چند لایه از آن آزاد می شود که حسی از گرمی ،تازگی و خانگی بودن را القا می کند.

قهوه ترک لایت چیست

قهوه ترک لایت در واقع به دلیل رست ملایم آن به لایت نام گذاری شده .این قهوه با روش خاصی تهیه می شود و طعمی متفاوت و ملایم تر نسبت به نوع رست های دیگر دارد مثل قهوه ترک مدیوم و قهوه ترک دارک،این نوع قهوه برای کسانی مناسب است که دوست دارند قهوه شان کمی سبک تر باشد اما همچنان طعم و عطر قهوه ترک را تجربه کنند.

طعم ملایم تر

قهوه ترک لایت نسبت به قهوه ترک معمولی طعم سبک تر و البته ملایم تر دارد.اما جه چیزی باعث می شود این طعم ملایم و دلپذیر شود؟

اول از همه انتخاب دانه های قهوه در این محصول به دقت انجام شده ، دانه های عربیکا با کیفیت بالا که طبیعتا طعمی ملایم تر و شیرین تر نسبت به روبوستا دارند در این ترکیب بیشتر از دانه های روبوستا استفاده می شوند. روش برشته کاری خاصی که برای قهوه ترک لایت استفاده می شود به گونه ای انجام می شود که علاوه بر حفظ طعم این قهوه ،تلخی اضافی را به حداقل برساند.در واقع با این روش برشته کاری طعم های پیچیده این قهوه ترک حفظ شده بدون آنکه از تلخی زیادی همراه باشد.

قهوه ترک لایت

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.