قهوه ویتنام تازه برشت
قهوه ویتنام تازه برشت ۲۰۰۰۰ تومان۵۱۰۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
قهوه ترک کافئین بالا
قهوه ترک دارک کافئین بالا ۵۵۰۰۰ تومان۲۷۰۰۰۰ تومان

قهوه ترک مدیوم تازه

  • قهوه ترک مدیوم تازه و با کیفیت
  • ترکیب روبوستا و عربیکای مرغوب
  • ارسال به سراسر ایران
شناسه محصول: code331 دسته: ,

ضمانت

کیفیت کالا

پرداخت

ایمن و مطمئن

پشتیبانی

24 ساعته

ارسال

همه روزه

۷۵۰۰۰ تومان۳۰۰۰۰۰ تومان

فروخته شده:0
باقی مانده:10

قهوه ترک مدیوم تازه  نوشیدنی است که از دیرباز نزد ایرانیان محبوب است و جایگاه ویژه آن حفظ شده ، به دلیل سادگی در دم آوری قهوه ترک و همچنین نوع آداب و روسوم آن ، قهوه ترک را به یک عنصر جدایی ناپذیر از دورهمی و مهمانی ها قرار داده است ، همچنین در تاریخ معاصر به دلیل وجود قهوه خانه ها در ایران ، قهوه خانه ها شکل گرفت و به فضایی پر اهمیت از نظر اجتماعی و فرهنگی تبدیل شد که باعث شد قهوه به نوشیدنی محبوبی نزد ایرانیان تبدیل شود .امروزه این نوشیبدنی جذاب به یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان تبدیل شده . این قهوه در شمال آفریقا ، شرق اروپا و به ویژه در منطقه خاورمیانه محبوب است .

قهوه ترک مدیوم

خرید قهوه ترک مدیوم تازه

اگر از آن دسته افرادی هستین که به دنبال قهوه تازه با کافئین بالا است ،یکی از بهترین گزینه ها قهوه ترک مدیوم اسپرسینو می باشد. این قهوه با ترکیب مناسبی که دارد تلخی کم و ملایم به همراه کافئین بالا را برای شما به ارمغان می آورد . قهوه ترک مدیوم مناسب افرادی است که به دنبال طعمی منحصر به فرد در کنار کافئین متعادل هستند . این قهوه به دلیل اسیدیته پایین طعم ترشی کمی دارد و سعی شده در آماده سازی آن بهترین و تازه رست قهوه از مناطق آسیای شرقی و آمریکای جنوبی استفاده شود .

ویژگی های کلیدی قهوه ترک مدیوم

در این نوع قهوه ما سعی کرده ایم از بهترین دانه های قهوه در مزارعی با کشت برجسته استفاده کنیم جایی که به خاطر شرایط آب و هوایی ایده آل ، طعمی پیچیده و منحصر به فرد را ایجاد کند .ترکیب فوق العاده دانه هایی با نت های شکلاتی و خشکبار ، تجربه نوشیدن یک قهوه بی نظیر را دو چندان کرده است علاوه بر آن ، ما به تازگی و کیفیت محصول خود به طور ویژه ای اهمیت میدهیم و به همین خاطر سعی کرده ایم قهوه ای تازه را در بسته بندی های خود قرار دهیم .

این نوع قهوه مخصوص چه افرادی می باشد

معمولا بسیاری از افراد به دنبال قهوه ای با طعم ملایم و تلخی کمتری هستند ، همچنین مقدار کافئین بالا نیز باعث شده تا این مدل از قهوه بسیار پر مخاطب باشد ، به همین خاطر اگر از این دسته از افراد هستین پیشنهاد میکنیم حتما این قهوه را استفاده کنید .یکی از خصوصیات بارز این نوع قهوه رست ملایم آن است که باعث می شود ، کافئین آن را حفظ کند بهتر است بدانید رست تیره باعث می شود کافئیت قهوه زیاد شود .

نکات دم آوری قهوه ترک مدیوم

پیشنهاد میکنیم قبل از شروع فرایند دم آوری قهوه ترک مدیوم تازه به این نکات دقت ویژه ای داشته باشین تا بتوانید بهترین عصاره را از این قهوه بگیرید. بهتر است برای دم آوری قهوه ترک مدیوم تازه  از آب تصفیه شده استفاده کنید . استفاده از آب تصفیه شده باعث می شود قهوه ترک ، طعم خود را حفظ کند زیرا وجود املاح در آب باعث ایجاد تغییر در طعم این نوع قهوه شده و مهم تر از آن آب تصفیه شده در حفظ عطر قهوه ترک مدیوم تازه کمک می کند.

حتما دقت داشته باشید که دانه های قهوه ترک مدیوم تازه  باید به اندازه کافی آسیاب شود و پودر این قهوه بسیار ریز باشد تا اثر بخشی آن بهتر شود همچنین بهتر است این قهوه را روی شعله ملایم قرار دهید تا به آرامی فرایند عصاره گیری شکل بگیرد

همچنین قهوه ترک مدیوم تازه رست را بعد از اتمام دم آوری سریعا میل کنید زیرا هرچه زمان بیشتری بگذرد از عطر و طعم آن کاسته شده و شاید انتظار شمارا از یک قهوه ایده آل فراهم نکند . پیشنهاد میکنیم برای یادگیری جامع دم آوری قهوه ترک به مقاله طرز تهیه قهوه ترک به روش فوری مراجعه کنید .

قهوه ترک مدیوم تازه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.